fbpx

מאמרים והדרכות

סקייטבורד כפעילות טיפולית

סקייטבורד טוב לכולנו.  אלה מאיתנו הסובלים מבעיות קשב וריכוז, למשל, ימצאו את עצמם מתרכזים  קודם כל בגוף שלהם ויחד עם זאת – בהתרחשות בסקייטפארק. בלי לשים לב ידעו לצאת לדרך בזמן הנכון.  ,אנשים המתקשים להתמודד עם כישלון ילמדו מהי התמדה ויבינו את שווי ההצלחה לאחר המאמץ, אנשים הסובלים מבעיות של ביטחון עצמי יעברו, תוך הנאה מרובה, תהליך של העצמה וחיזוק  מול האתגר הנמצא בסקייטבורד. הפעילות -המתבצעת בסקייטפארקים באוויר הפתוח – עוזרת למשוך את התלמיד לדרך חדשה שעשויה להקל על בעיות היום-יום, לפתח את העולם הרגשי לתחושת שמחה ולתת כלים  להתמודדת עם שגרת החיים !

כל אדם, כולל אנשים בעלי מוגבלויות, יכול להנות ולהרוויח מסקייטבורד כפעילות טיפולית.

בלימוד נכון ועם המדריכים הנכונים, הסקייטבורד יכול לסייע לנו לטפל באתגרים רבים, גם במקומות בהן הרפואה הרגילה נתקלת בקשיים ובמיוחד בכל מה שקשור לנפש ולמדע הלא-מדויק.  הסקייטבורד עוזר – מניסיון! – להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז מכל סוג, היפר-אקטיביות , פסיביות, דיכאון , ליקויי תקשורת, חוסר ריכוז ובעיות בביטחון עצמי !

הכלים הנרכשים במסגרת הנסיעה בסקייטבורד ילוו אותך ויעזרו לך בבעיות אלו למשך החיים!

למה רכיבה על סקייטבורד טובה?

ריכוז ואחריות

הסקייטבורד בראש ובראשונה עוזר לנו ביציבות פיזית ובריכוז !

בזמן נסיעה על סקייט, תלמדו יציבה נכונה שתהפוך להרגל. הריכוז צריך להיות במאת האחוזים במה שמתרחש בכאן ועכשיו. הסקייטפארק מפתח ראייה מרחבית ותכנון מהלכים – ברמפות ובדרכי הגישה השונות כדי להגיע אליהם , בשאר הנוסעים בסקייטפארק ובצורך להשתלב איתם מבלי לפגוע אחד בשני. כל זה מפתח ריכוז וחדות מלאה !

ספורט

הסקייטבורד הוא פיזי מאוד ומוכר כבר בעולם כספורט לכל דבר ועניין. החל משנת 2020 – סקייטבורד יהיה גם ספורט אולימפי. אבל הפעילות הספורטיבית היא ייחודית בכך שמעצמה היא משחררת את הראש ואת הדאגות, ומנתבת את הריכוז המלא שלך לכאן ולעכשיו, תוך שילוב פעילות פיזית ממושכת שמשחררת אדרנלין ואנדורפינים, המסייעים לשמור על הריכוז ועוזרים להעלאת מצב הרוח!

התמדה

סקייטבורד דורש התמדה והתמודדות עם קשיים ופחדים – והתגברות עליהם!

פעמים רבות במהלך נסיעה ולימוד נתמודד – בצורה חווייתית – עם תרגילים או אתגרים חדשים, שלא נוכל להמשיך הלאה ללא פתרונם. נתמודד עם תרגיל חדש, ניפול, נקום וננסה את זה שוב עד שלבסוף נצליח! אי-אפשר לתאר את ההרגשה כשמנצחים את התרגיל, ובדרך – והכי חשוב – גם את עצמך.

אנחנו מאמינים שההתמדה היא הכלי החשוב ביותר שנלמד ונרכוש ברכיבה על סקייטבורד. ההתמדה הזו עוזרת בסופו של דבר בהתמודדות שלנו עם קשיי החיים, דרך פעילות פיזית מרוכזת שמלמדת התגברות על פחד וכאב , ותוך כדי רצון להצליח בצעד הבא, בכל מחיר!

כיף

סקייטבורד זה בראש ובראשונה כיף!

לנסוע מהר! להרגיש את הבטון החלק ברגליים, את הרוח בפנים ואת השמש בגופנו !

פעילות פיזית, משחררת ומהנה, שתשמח כל לבב אנוש, תוציא אותנו מהבית לחוויה מיוחדת של הנאה צרופה ורצופה אתגרים ונצחונות!

השאירו תגובה

מבצע שווה בסחוג!

רכשו סקייטבורד קומפלט / קנו מעל 500 ש״ח באתר וקבלו מאיתנו שיעור פרטי חינם!

*המבצע הוא לרוכשים באתר בלבד*